Avatar billede KHHP Juniormester
26. juni 2010 - 23:17 Der er 1 løsning

Forbind HTC Touch2 med Mac OS X Leopard 10.5.8

Hej
Jeg har lige købt en HTC Touch2. Nu vil jeg forbinde den med min Mac. Den har ikke indbygget Bluetooth, og derfor har jeg en USB dongle til dette formål.
Problemet er at når jeg prøver at parre min Mac med min HTC telefon, kan de fint finde hinanden, men når jeg gør det fra telefonen siger den at der opstod en fejl unden tilføjelse af ny enhed. Min Mac står bare og søger, og kommer ingen vejne, lige inden det punkt, hvor den skal fortælle mig adgangskoden som skal indtastes på enheden.
Min Bluetooth enhed er en ELEMENTS Bluetooth dongle, og til Windows bruges IVT Bluesoliel som bluetooth administrationsprogram.
Hvad er der galt? Skal der installeres et program på den ene enhed for at de kan kommunikere med hinanden?
Avatar billede KHHP Juniormester
21. juli 2010 - 14:00 #1
Har søgt lidt på nettet, dog uden resultat, og har derfor valgt at konkludere at jeg kun kan koble HTC Touch2 på med kabel.