Avatar billede faurskov1 Nybegynder
25. juni 2010 - 13:45 Der er 4 kommentarer

www.spil.nu

Jeg vil meget gerne høre noget konstruktiv kritik af mit site med læringsspil til skolebørn og andre der gerne vil lære noget nyt:
1) ideér til nye spil
2) kommentarer til konceptet med gratis læringsspil på dansk
3) mening om design
Og hvad der ellers falder jer ind

Venlig hilsen

Brian
Avatar billede snuswdk Nybegynder
31. juli 2010 - 01:08 #1
synes det så rigtig godt ud. designet virker rigtig børne venlig. Her ikke rigtig prøvet nogle af spilene, men skulle lige prøve et matematik spil. synes det var svært i starten hvordan man lige startet spillet, kan godt ske det bare ikke er mig der er det helt store geni :D

Men forsæt det gode arbejde og få noget reklame ud, eventuelt besøg din lokale skole og hører om der ikke er en klassen der vil teste det for dig og komme med feedback. på den måde ved lærerne også side er der. og så når de skal på kursus kan de jo anbefale den til andre lærer landet over ;)
Avatar billede faurskov1 Nybegynder
31. juli 2010 - 11:01 #2
Tak for tilbagemeldingen og de gode råd. For tiden arbejder jeg med spil til faget dansk, som kan ses her http://www.spil.nu/dansk/ (demoversion).

Kunne da godt tænke mig at vide, hvilket matematikspil du havde svært ved at komme igang med.
Avatar billede snuswdk Nybegynder
31. juli 2010 - 11:39 #3
Det var nu bare når man gik ind i matematikspil. så skulle man klikke på de billeder, tog lidt tid for mig og regne ud :D
Avatar billede faurskov1 Nybegynder
17. september 2010 - 07:55 #4
Dine råd var de bedste (og desværre eneste).