Avatar billede Jalokins Nybegynder
23. juni 2010 - 19:46 Der er 7 kommentarer

Bluescreen - Kernel_inpage_stack_error

Hej!

Jeg har fået et problem med min computer. Den lukker tit ned, og jeg får en blå skærm, hvor der står fejlen Kernel_inpage_stack_error. Har lige kørt chkdsk for at løse et andet problem. Ved ikke hvad jeg kan gøre

Håber I kan hjælpe!
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2010 - 07:23 #1
det antydes at det skulle være noget med din controler at gøre men se her

http://forums.whirlpool.net.au/forum-replies-archive.cfm/281333.html

m.v.h
Avatar billede Jensen DK Novice
25. juni 2010 - 12:58 #2
Jalokins!
Du udlover rask 200 point men du betaler ikke, jeg venter stadig for CHKDSK i det andet spørgsmål, du har også nogen som sidder og venter på point for dit første spørgsmål.
Avatar billede Jalokins Nybegynder
25. juni 2010 - 23:50 #3
@Silbidor!

Problemet er at jeg er nu herinde og ikke ved hvordan man giver pointene.. Hvordan?
Avatar billede Jensen DK Novice
26. juni 2010 - 06:36 #4
OK.
Når der er lagt et svar for en løsning du kan bruge, så sætter du flueben i firkanten oppe til højre under det farvede svar, derefter acceptere du nede til venstre, dem som ikke får flueben bliver afvist.
Der hvor du ikke får nogen løsning på et spørgsmål du har stillet, lægger du så selv et svar som du acceptere, så tager du de udlovede point hjem til dig selv, og spørgsmålet er lukket.
Ellers bare spørg hvis der er noget du vil vide mere om.
Avatar billede Jalokins Nybegynder
26. juni 2010 - 12:30 #5
Ok tak!
Avatar billede Jensen DK Novice
26. juni 2010 - 12:56 #7
Du kan prøve at køre en sfc /scannow

Læg din XP/vista skive i CD / DVD drevet og luk det vindue der dukker op, klik start, klik kør og skriv,
sfc /scannow  og ok, husk afstand mellem sfc og /,på Vista højreklik og vælg kør som administrator, den vil nu gå dine systemfiler igennem for fejl og rette disse, du får ingen tilbagemelding om at den har rettet noget, genstart.
Hvis din SP2 eller SP3 ikke er lagt ind med en slipstrimet CD skal du nok afinstallere disse før at det virker, du kan så nøjes med at installere SP3 efterfølgende.
Silbidor.