Avatar billede massi99 Nybegynder
23. juni 2010 - 18:31 Der er 2 kommentarer

Cod mw 2 lag

Hej har haft problemer med lag i cod mw 2.
Har en 20/2 forbindelse. Startede med at bruge en Netgear WGR614 som havde internet på 10 download og 1 upload, men det laggede for meget. Så købte en D-link DIR-655, som har en forbindelse på 16 download og 1,6 upload, så der er sket en væsentlig forbedring men det lagger stadig, og jeg tror måske det er det der fancy Qos engine (D link prioriterings program) nogle der kan hjælpe. Jeg ved det er min forbindelse der er noget galt med, fordi jeg bliver altid host i cod mw 2 og det lagger hver gang det er mig, som er host.

^^
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2010 - 22:17 #1
Har du trådløs?
Så skal du bede windows om at stoppe med at søge efter bedre net...

Du kan slå QoS fra med den her:
www.mtfastdl.dk/download/sg_vista_tcpip_patch.cmd
Vælg gem som. Du kan højre klikke på den og trykke rediger hvis du vil se hvad den gør...
Avatar billede massi99 Nybegynder
23. juni 2010 - 23:40 #2
ja har trådløs, men køre over kabel.