Avatar billede microjet Nybegynder
23. juni 2010 - 12:00 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slettede Gmails kommer ikke i "deleted messages"!

Hejsa

Når jeg sletter en email i min Gmail online, forsvinder den helt... der er ingen fortrydelse... den ligger ikke bagefter i deleted messages

Hvis jeg derimod sletter en email via min iPhone der køre IMAP ligger mailen jeg slettede i deleted messages

Nogle gode forklaringer/løsninger :-)

Tue
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. juli 2010 - 11:03 #1
Det du sletter via Gmail web kommer til at ligge i papirkurv/bin/trash - eller hvad den nu hedder.
Avatar billede microjet Nybegynder
18. juli 2010 - 21:46 #2
Hejsa

Jep jeg er helt med på at de burde komme i papirkurven... men som jeg skrev var det ikke min oplevelse :-)

Jeg har nu fundet ud af at hvis jeg sletter emails via min iPhone ligger den slettede mail i "Deleted messages" men hvis jeg sletter fra Gmail... altså online... så ligger beskederne i en undermappe der hedder "papirkurv"... den er umidelbart skjult i en undermappe, med det er det som har snydt mig!