Avatar billede siranee Nybegynder
22. juni 2010 - 19:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Næsten klar... :-)

god aften.

Nu er min nye side næsten klar :-) www.ThaiTime.dk

Det er første gang jeg bruger php fusion og jeg er super glad for det. Især også fordi der er så meget hjælp at få. 1000 tak for det.

Inden jeg smider den online vil jeg meget gerne have jeres inputs til siden. RIS og ROS altså.

eg. Hvad syntes i om banner, theme, panels, mods osv.

mangler jeg noget?

for meget at noget?

Sætter stor pris på jeres svar.

PS. er er selvfølgelig også velkommen som medlemmer på siden :-)
Avatar billede The Real Yoda Juniormester
22. juni 2010 - 22:25 #1
Synes måske topbanneret burde holde samme bredde som siden .. (eller omvendt)
Avatar billede siranee Nybegynder
22. juni 2010 - 22:55 #2
ja det vil jeg lige arbejde på

tak
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
23. juni 2010 - 09:13 #3
jeg syntes at siden virker meget harmonisk det er dejligt.. dejlig nem at finde rundt på og så er den meget standart :)

Dog har jeg lige et spørgsmål.. skal uret ude i højre side i den øverste bar ikke være aktivt eller bare opdatere når man kommer ind på siden eller skifter rundt mellem linksne..? hvis du forstår hvad jeg mener
Avatar billede siranee Nybegynder
23. juni 2010 - 17:55 #4
jeg det kan jeg godt det (det med uret)... det skal da lige rettes, hvis man kan..?

lige til therealyoda: jeg vil gøre side og banner samme bredde nu, tak for tippet. Tror det blir godt.
Avatar billede siranee Nybegynder
28. oktober 2010 - 14:37 #5
luk