Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
22. juni 2010 - 19:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Iphoto til Facebook.

Jeg sidder og leger med Iphoto, lækkert program, og vil nu opdatere min facebook med nogle af alle de billeder jeg har. Har siddet i iphoto og kørt ansigtgenkendelse, og så burde det bare være at oploade til facebook og så ville programmet selv tagge folk der. Det sker blot ikke, selvom jeg har kaldt en person det samme så kan den ikke fatte det, og derfor står navnene der godt nok, men folk får ikke besked på at de er blevet tagget, og navnene er blot sorte..

Er der nogen hjælp til hvordan jeg får facebook til at genkende navnene?
Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
22. juni 2010 - 22:14 #1
Har selv fundet ud af det. Man kan oploade billederne, tagge dem på face og så slette dem igen, så har iphoto fundet ud af det. Alternativt kan man i ansigter trykke på det lille i og skrive folks navn og email addresser de benytter.
Avatar billede madsvangsgaard Nybegynder
03. januar 2011 - 17:36 #2
Lukker den!