Avatar billede siqu Nybegynder
21. juni 2010 - 20:08 Der er 3 kommentarer

PT1000 og Lm35

Hej alle.

Jeg skal jo snart op til en form for eksamen.
Dermed skal jeg kunne holde et mindre fodrag omkring disse to komponenter.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at i hjælper lidt til og forklare mig hvad er en PT1000 og hvad er en LM35.

Lad os sige at jeg ved at de er temperatur føler/sensore, andet ved jeg ikke.

Dvs noget læsestof kunne være dejlig hvor der er beskrevet fra a til z omkring disse ting for jeg skulle gerne kunne svare på spørgsmål og dumme komentar. Hvis i ikke har noget dansk læsestof et sted og selv kan forklare hvordan disse to ting fungere så er i hellere end velkommende. Krædsløbe og eksempler vilel være tip top.

I kan maile til mig på : siqu_81@hotmail.com

Tak på forhånd.
Avatar billede siqu Nybegynder
21. juni 2010 - 21:41 #2
tak det kigger jeg på .
Avatar billede siqu Nybegynder
22. juni 2010 - 01:09 #3
flere der ha noget evt info omkring ntc