Avatar billede Fmlfriis Nybegynder
21. juni 2010 - 19:07 Der er 4 kommentarer

NYT TV OG SURROUND!

Hey alle sammen.

Her til den 1. skal jeg ud og ha' købt nyt tv og surround anlæg.

men spørgsmålet lyder på:

nogle som har forstand på begge ting?

dvs, hvad jeg skal holde øje med når jeg køber det.

og hvad mærke som er bedst i tv og lyd. alt sådan nogle slags omkring tv og surround :D

håber meget på i kan hjælpe mig, hurtigst muligt, da jeg tørster efter det!

/christian
Avatar billede claes57 Ekspert
21. juni 2010 - 19:48 #1
Jeg har bla spurgt på, om tv's remote kunne styre resten - hvis ikke, så var jeg ikke med på det mærke. Det med 3 remoter og evt en ekstra fra logitech, det gider jeg ikke.
Alt skal tænde og slukke synkront, og lyd op/ned skal virke.
Tv skal så være LED-belyst, så du sparer strøm.
Og glem alt om 3D - det er noget fis, som ikke virker - men du vil godt have fx lan-stik i tv (gerne trådløs), så du kan koble din router og dermed dine pc'er og nas på.
Avatar billede Fmlfriis Nybegynder
21. juni 2010 - 21:40 #2
desværre ikke noget jeg kunne bruge.

ved godt det skal være LED og 100 Hz, og gammaforholdet skal være højt.
Avatar billede lzs Nybegynder
21. juni 2010 - 23:08 #3
Hvis jeg skulle have et tv, så skulle det være et Panasonic, evt. en G20.
Mht. lyd så ville jeg snuppe en 5 stk. beolab 5, så får du super sorround.

Men, selvom du ikke skriver noget budget, går jeg ud fra du har et? ;)
Avatar billede Fmlfriis Nybegynder
25. juni 2010 - 22:43 #4
har egentlig fået styr på tv'et.

så er det bare bluray afspiller og surround?