Avatar billede ratzaiy Nybegynder
22. juli 2001 - 17:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Problemer med programmer der bruger en internetforbindelse

Jeg har et problem med de programmer som bruger en internetforbindelse (Internet explorer, Outlook,Ralplayer osv) Internet Explorer kommer altid med en fejl der hedder \"iexplorer.exe har generet en fejl og lukkes af windows der oprettes en fejllog\"
når jeg prøver at åbne det mens jeg er offline men når jeg er online virker det udemærket.
Outlook og Realplayer kommer med samme fejl men det sker kun engang imellem. Det skete umiddelbart efter jeg sletedde nogle file i Programmer/internet Exlorer/signup/ kan det skyldes det? hvis ikke hvad er det så?

Avatar billede kapla Nybegynder
22. juli 2001 - 21:18 #1
Prøv at Geninstaller IE
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. juli 2001 - 20:29 #2
Har prøvet det og har også prøvet at afinstallere men det har ikke hjulpet jeg vil lige sige at jeg kører med win2000
Avatar billede legende Nybegynder
31. juli 2001 - 15:09 #3
Hvilken forbindelse bruger du??? hvis IE er sat op til forbindelse i Options->Connections vil den forsøge at forbinde den hvis der ikke allerede er forbindelse. Man kunne forestille sig at den benytter en forkert forbindelse i IE nu, som du så bør ændre.
Avatar billede legende Nybegynder
31. juli 2001 - 15:10 #4
hov svar var det vel
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
03. marts 2002 - 17:10 #5
nope blev nødt til at formatere for at få det til at virke