Avatar billede dille8520 Nybegynder
19. juni 2010 - 20:30 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

pc går ud...

halløj.. min pc har noget tid nu pludselig gået ud uden videre. MEn det sker altid så snart jeg f.eks er inde i wow ;) faktisk kun der.. nogen der har en ide til hvad dette kan skyldes ? på forhånd tak
Avatar billede dille8520 Nybegynder
19. juni 2010 - 20:36 #1
og det er mer eller mindre når com blir varm den går ud-- bærbar- starter med at lagge max og droppe fps i spil. efter com har været tændt noget tid. derefter går den ud..
19. juni 2010 - 20:37 #2
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar ? Stationær ?

---

Sansynligvis et VARME problem !!!
Avatar billede dille8520 Nybegynder
19. juni 2010 - 20:40 #4
parkard bell bærbar. wista home. lyder meget fornuftigt det du skriver- der på siden hvor den blæser luft ud blir den brandvarm lynhurtigt...
19. juni 2010 - 21:12 #5
... velkendt 'problem' på bærbare!

(Er på den uoficielle top20 liste her på E. *S*)

Så du skal på en eller anden måde have adgang til blæsersystemet og !forsigtigt! støvsuge + med lille pensel rense området...

---

PS: Du har stadig nogle enkelte gamle 'hænger' spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/dille8520 (Dem der ikke er grønne) ???
Avatar billede dille8520 Nybegynder
19. juni 2010 - 21:52 #6
har lige haft den skilt ad og renset blæseren så godt jeg kunne.,

Ja har set det. har været inde på nogle af mine gamle topics og bede om SVAR så jeg kan få tildelt de point jeg har ude.
19. juni 2010 - 22:01 #7
... er den så bedre nu ?
Avatar billede dille8520 Nybegynder
19. juni 2010 - 22:13 #8
sidder ingame nu... der plejer at gå en 10-15 min efter jeg går ind i wow / counter før det sker..
19. juni 2010 - 22:26 #9
Er INDSUGNINGEN på undersiden eller i siden ?
Avatar billede dille8520 Nybegynder
19. juni 2010 - 22:39 #10
den er på siden.. men den blir brand varm på undersiden også. har været ingame længe nu. og indtil videre har det hjulpet en del på min fps faktisk. lagger slet ikk på samme måde nu. Den er ikk gået ud endnu. men kan jo nåes endnu..
Avatar billede dille8520 Nybegynder
20. juni 2010 - 14:25 #11
halløj igen. har kørt 3 timer ingame nu uden den er gået ud. og selve spillet køre så meget bedre nu.. tror sku det var løsningen :) så smid et svar afsted så jeg kan give point mester.. mange tak for hjælpen..
20. juni 2010 - 14:49 #12
Ping...
(Det er så et [svar]...)