Avatar billede theghost Nybegynder
02. januar 2000 - 22:53 Der er 9 kommentarer

Raite 715 HI-FI DVD afspiller - problemer!!!

Min ny indkøbte Raite 715 kan ikke køre Pal.DVS mit Samsung fjernsyn kan ikke køre DVD signalet i farver - kun i sort hvid!!! Jeg har prøvet på et andet Samsung fjersyn, ca 4.år gammelt - ligesom mit eget. Så prøvedejeg på et 3 Samsung fjernsyn ca. 1½år gammelt - ingen problemer.Kan det passe? Og hvorfor? Hvad er min løsning!?
Avatar billede theghost Nybegynder
02. januar 2000 - 22:54 #1
Du skal bare købe et SONY fjernsyn!!!
Avatar billede fatboy Nybegynder
02. januar 2000 - 23:26 #2
Der er typisk to næsten identiske indstillinger på tv-apparaterne, som begge vil kunne vise dit dvd-billede. Den ene er s/h og den anden er den rigtige (farver). Check dit tv igen, og find dit farvebillede.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2000 - 02:52 #3
hvad er det her for noget useriøst noget?
Avatar billede fatboy Nybegynder
03. januar 2000 - 09:31 #4
Jeg er skam meget seriøs. Det passer, hvad jeg siger. Det passer i hvert fald på de to nyere tv, jeg har afprøvet.
Avatar billede cldu Nybegynder
03. januar 2000 - 09:37 #5
... Find menuen frem og sørg for at RAITE altid spytter PAL ud. - du ved at reg.1 film altid er NTSC...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2000 - 13:09 #6
hmm

først spørger "theghost" hvorfor det ikke virker.
så svarer "theghost" at han skal købe et Sony
så afviser "theghost" svaret fra "theghost"
og så kommenterer "fatboy"

eeh?
Avatar billede fatboy Nybegynder
03. januar 2000 - 17:44 #7
cyberesben> Jeg lagde ikke mærke til det, før du skrev det, men ja. Det ser underligt ud. Man har nok moret sig lidt sammen med sig selv.

Men prøv endelig ikke at antyde, at der er pointfusk med i spillet!!
(Det gjorde du jo så heller ikke)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2000 - 18:07 #8
hvis der ikke er det, hvorfor er det så theghost der giver point og dig der kommer med spørgsmål?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
03. januar 2000 - 18:12 #9
undskyld, jeg kom vist til at overse dit første svar... jeg troede du skrev på theghost's vegne hehehehehe