Avatar billede skywalkerdk Nybegynder
17. juni 2010 - 19:08 Der er 8 kommentarer

Find email ud fra IP adresse?

Hejsa

Er der nogen som kender et værktøj, eller en betalt service, som ligger inde med oplysninger om email eller andre fysiske kontaktoplysninger, og som kan oplyse dette ud fra et givent IP nummer?

Min logik siger mig det er meget meget svært at finde, men en tæt kontakt oplyste mig for nyligt at det faktisk var muligt og at nogle kommercielle virksomheder tilbyder dette.

Med venlig hilsen

// Thomas
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
17. juni 2010 - 22:01 #1
gu kan de ikke nikke nej

det kan godt ske de kontakt er tæt, men han ved intet
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
24. juni 2010 - 16:54 #2
det ligger helt fast
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
26. juni 2010 - 12:32 #3
total fast
Avatar billede Stemadsen Nybegynder
30. juni 2010 - 20:13 #4
http://www.whois.net/ er der links til forskellige hjemmesider med den slags information, bl.a. IP.
Da jeg testede den, kom der dog ikke noget rigtigt ud af det, den så i hvert faldt min IP som tilhørende en eller anden organisation i et andet land, hvilket jo ikke helt passer.
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
08. juli 2010 - 15:25 #5
det er som naglet til gulvet, så fast ligger det
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
02. august 2010 - 09:13 #6
helt fast
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
28. september 2010 - 13:23 #7
ja ja, jeg er klar over at du nægter at svare, som altid

men det ligger stadig helt fast, møffe
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
01. februar 2011 - 18:14 #8
klovn