Avatar billede timdk Nybegynder
16. juni 2010 - 20:55 Der er 5 kommentarer

blæser defekt kan ikke finde en ny hjælp

Hej alle jeg har et mega problem blæseren i min bærbar er færdig og kan ikke finde et sted og købe en ny.. er der nogen der kan  ???

den hedder ADDA AB6905HX-EB3
og sidder i en zepto

har læst om andre med sammme problem men finder ingen løsninger!!

vis man ikke kan skaffe en ny kan jeg så bygge en anden ny i og hvad ville passe..

Har fået pillede propellen ud af huset?? den er på 5v og 0.4A og har et 4 benet stik med 3 ledninger
der er en masse billeder her

http://picasaweb.google.com/116262181387911342571/BlSer?feat=directlink

håber virkelig i kan hjælpe
Avatar billede claes57 Ekspert
16. juni 2010 - 20:58 #1
send en mail til jumbo computer i helsingør.
http://www.jumboshop.dk/
de kan en hel del med at finde stumper...
Avatar billede timdk Nybegynder
16. juni 2010 - 22:44 #2
zepto danmark findes ikke mere og usa har jeg mailede og de virker rimelige ligeglade med en enkelt dansker !!

det er jo derfor jeg skriver her !!
Avatar billede timdk Nybegynder
16. juni 2010 - 22:46 #3
ups forkert forum
Avatar billede claes57 Ekspert
17. juni 2010 - 11:25 #4
og derfor jeg svarer, at jumbo er gode til at finde stumper. Ellers havde jeg jo bare skrevet 'kontakt sælger' - men jeg er klar over zeptos korte gang på jorden.
Avatar billede barber Nybegynder
19. december 2010 - 17:33 #5
Hej Timdk, fandt du en løsning - forsøgte du at kontakte jumboshop?? Jeg står med samme problem.