Avatar billede redfox Nybegynder
02. januar 2000 - 21:47 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

æ, ø, å i outlook?

Når jeg sender mails fra (dansk) outlook 97 kommer æ, ø og å ikke med...

hvorfor/hvordan fixer jeg det?
Avatar billede koep Nybegynder
02. januar 2000 - 22:33 #1
Bruger du dansk tastaturopsætning i Windows?

Hvis du ikke gør så skal du skifte til dansk tastaturopsætning dette brude hjælpe
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. januar 2000 - 23:35 #2
Prøv at kigge i Funktioner -> Indstillinger -> Postformat og se hvad du har stående under Meddelseformat.

Jeg ved ikke om det er der problemet er, men du kan jo prøve at se.
Avatar billede cldu Nybegynder
03. januar 2000 - 09:36 #3
goulduck har ret. :-)

Den skal helst stå til HTML eller RTF.
Avatar billede goulduck Nybegynder
03. januar 2000 - 22:09 #4
Jeg har min stående til Almindelig tekst.
Avatar billede cldu Nybegynder
04. januar 2000 - 00:44 #5
goulduck: det er også fint, såfremt du bruger et ISO9669 (tror jeg) certificeret tegnsæt. Dette angives i headeren af de mails der sendes, og er DETTE markeret forkert, har vi hele balleden igen. :-/
Avatar billede andersfage Nybegynder
12. januar 2000 - 09:56 #6
Ellers check på Exchange serveren, hvilket format den sender i!

Fage
Avatar billede redfox Nybegynder
13. januar 2000 - 17:35 #7
jeg skal lige checke...