Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 19:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Streaming fylder min harddisk

Hey, jeg streamer ret tit inde fra ustream og blip.tv men min harddisk bliver bare mere og mere fyldt op.

Jeg frigjorde 9 gb forleden og nu har jeg 500mb tilbage igen..

Jeg har tømt midlertidige internet filer, men det hjalp ikke rigtig.. Nogen der har en idé om hvad jeg kan gøre?
Avatar billede Vandreren Novice
15. juni 2010 - 19:48 #1
Uafsluttede spørgsmål tilbage til 2002.
Det må næsten være en rekord. Tillykke. :)
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 19:49 #2
Jah okay fandt ud af det selv. Temp-filerne bliver åbenbart lagt i papirkurven i stedet for at blive slettet permanent..

Da jeg selv altid shift-delete'er og jeg er lidt blød i bolden så havde jeg ikke lige tænkt over problemet lå der..

Da jeg brugte diskoprydning (troede ellers jeg var blevet for gammel/ung til det) så viste den at min papirkurv fyldte 24,5 gb :P
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 19:50 #3
Vandreren, jaah jeg kan bare det der :P Bruger eksperten.dk så sjællent at jeg aaaaltid glemmer at give folk deres point :P
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 19:53 #4
Jamen nu er du jo så blevet mindet om det, så ville det da være en god idé at kigge på dine gamle spørgsmål.  :-)
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hobn00b
Avatar billede Vandreren Novice
15. juni 2010 - 19:54 #5
De Temp-filer kunne slettes meget nemmere, men hvis den anden løsning passer godt til dig, så bare fortsæt med den. :)
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 19:57 #6
Jamen det er langt fra alle de spørgsmål jeg har lavet at der er en der har brugt "svar" muligheden. så kan slet ikke give pointene ud.

Men jah de burde blive slettet meget nemmere.. det virker jo præcis ikke for mig. Fatter bare ikke hvorfor den ikke sletter dem perma
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 19:59 #7
Her kan du læse hvordan du lukker dine gamle spørgsmål, også hvis du ikke har fået et tilfredsstillende svar:
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 20:01 #8
aaarh, tror du ikke det går jeg har lidt hængepartier? :)

Efter eksperten har fået et ansigtsløft skal jeg nok huske at give pointene ud :P
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 20:06 #9
Det bestemmer du jo selv, du må nok bare forvente at folk er lidt tilbageholdende med at hjælpe, når spørger ikke gider følge op på sine spørgsmål.

Hvorfor vil du egentlig ikke følge op?
Folk bruger deres fritid på at hjælpe dig, men du vil ikke bruge tid på at give feedback?

Det hænger da ikke rigtig sammen.......
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 20:11 #10
Så skal jeg sidde og se 141 spørgsmål igennem.

Jeg ved godt det er lidt ladt.. men altså de point er jo ikke rigtig det store værd uanset hvad..
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 20:20 #11
Okay, det er så din mening......jeg forstår så bare ikke den holdning.....
http://www.eksperten.dk/faq#faq-8-5
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 20:26 #12
ok ok, ser på det .. en af dagene.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 20:28 #13
Lyder godt.  :-)

Det er så heller ikke 141 spørgsmål, men 12 stk. som ikke er lukket.  :-)
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 20:35 #14
Nu har alle der har afgivet et svar fået deres point..

men har af en eller anden grund stadig 1.600 point ude..
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 20:41 #15
Du har stadig  8 åbne spørgsmaål a 200 point = 1600 point
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/hobn00b

Jeg har før linket til, hvordan du lukker dem, men gør det da gerne igen....
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede hobn00b Nybegynder
15. juni 2010 - 20:56 #16
Dvs. at i dem uden svar, der skal jeg selv give svaret og give mig selv point..?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. juni 2010 - 21:00 #17
Ja, hvis ikke der er kommet en tilfredsstillende løsning.
Hvis løsningen er kommet som "Kommentar", bér du hjælperen om at sende et "Svar" så du kan tildele point.....

PS: Thumbs up for den gode vilje.  :-)