Avatar billede ranni Forsker
13. juni 2010 - 12:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

topaz adjust 4 og photoshop 8

Hej
Jeg har prøvet i andet forum, men  d e r  er åbenbart ingen, der har fjumret i det på samme måde som jeg.

Hvad gør jeg forkert ???
Win 7
PS8
Jeg har instl. Topaz 4 iflg beskrivelsen i Digitalfoto og den skulle autm. lægge sig under filtre i PS8, hvorfra jeg så kunne tilføje trialnummeret sendt pr. mail.

Men Topaz dukker ikke op ???

Hvor fjumrer jeg i det
Avatar billede justrace Novice
13. juni 2010 - 13:41 #1
Photoshop 8? Det er da en ret gammel sag.
Avatar billede ranni Forsker
13. juni 2010 - 16:18 #2
Jaa -- øhh
Den faktisk PSE 8 Photoshop Elements 8
Undskyld !! det viser bare hvor lidt forstand jeg har på det
Avatar billede justrace Novice
13. juni 2010 - 16:25 #3
Fungerer det filter til PSE 8 eller Ps8 (CS) ?
Avatar billede ranni Forsker
13. juni 2010 - 16:56 #4
Der står i bladet Digitalfoto min.krav
Win XP,32 bit,Adobe Photoshop 7, 1GB ram,PSE 1 IrfanView,Paint Shop Pro,
Jeg kører med 64 bit og 8GB ram.
Når jeg har pakket og vil instl. ligger der både en 32 og en 64 fil,men den beder om at instl. 32 eren før den vil acceptere 64 eren.
Instl foregår så tilsyneladende normalt og ligger så som et program, men det kan ikke åbnes fordi det et plug-in program (hedder det vist)
Det kan kun åbnes i PSE under filtre, hvor jeg så skulle kunne indsætte tilsendte licensnr.
Avatar billede justrace Novice
13. juni 2010 - 18:12 #5
Det nummer af digitalfoto, hvornår er det fra?
Avatar billede ranni Forsker
13. juni 2010 - 19:32 #6
sidste nye nr. 9
Avatar billede justrace Novice
13. juni 2010 - 19:47 #7
Ok, jeg mener der er forskel på hvor filtre ligger i elements 7 og 8. Så det kan være du skal tilpasse den guide lidt selv.

Jeg kigger på det lidt senere, da jeg har CS5 på den maskine jeg sidder ved, men har elements 7 og 8 på en anden.
Avatar billede ranni Forsker
13. juni 2010 - 19:57 #8
Jeg har også 7 eren og 8 eren liggende, men jeg har ikke fundet den i 7 heller.
Jeg bliver så sur på mig selv, når jeg ikke kan finde ud af det,
det ender som regel med at være en 45 fejl ( 45 cm. fra min skærm ) og så bliver jeg endnu mere sur
Avatar billede ranni Forsker
17. juni 2010 - 20:26 #9
Jeg er åbentbart den eneste der klokker i det, idet andre ikke har en løsning.
Jeg må hellere lukke den her, ellers kommer redaktøren efter mig.
Hej ! !