Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
12. juni 2010 - 19:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

driver update

Jeg kunne godt tænke mig et program der kan fortælle om min computer er up to date, og evt. hvad det er der kunne mangle at blive opdateret. nogen der kender nogen?
Avatar billede haverslev Novice
12. juni 2010 - 19:06 #1
Som regel kan du blot kører windows update og henet alle opdateringer - incl. valgfrie og der er som regel også hardware driver opdateringer.

Ellers:
http://www.alt-til-windows.dk/?DriverDetective/Drivers/Programmer/920
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
12. juni 2010 - 19:11 #2
Det er netop på grund er det program der jeg har lavet det her indlæg, det scannede og fandt 24  ting, men det koster penge!?
Avatar billede haverslev Novice
12. juni 2010 - 19:19 #3
Det skrev du intet om at det var det program og nogen gange koster ting altså penge :-)

Men hvorfor bruger du ikke W update ?

Ps. du har tillige åbne spørgsmål, som du bør kigge på.
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
12. juni 2010 - 19:22 #4
er bare i tvivl om Windows update opdatere alt da programmet der kunne finde op til flere ting der har en opdatering liggende, har Acer evt. et opdaterings program til deres programmer?
Avatar billede haverslev Novice
12. juni 2010 - 19:29 #5
Du kan altid gå på Acers hjemmeside og finde nyeste drivere der.
Eneste du ikke behøver at opdatere, er bios, da det ikke behøves under normale omstændigheder - blot hvis man f.eks skal have nyt hardware som en ny bios opdatering understøtter.

Find din model og se om der er nye drivere:
http://www.acer.dk/acer/service.do;jsessionid=1C93DB0C1ED3E538851AB8E786D14225.public_a_14a?LanguageISOCtxParam=da&miu10einu24.current.attN2B2F2EEF=405&sp=page15e&ctx2.c2att1=5&miu10ekcond13.attN2B2F2EEF=405&CountryISOCtxParam=DK&ctx1.att21k=1&CRC=2620641492
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
12. juni 2010 - 19:32 #6
tak, lig gerne et svar tak (:
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2010 - 19:36 #7
lige et øjeblik

har du prøvet drivermax - du har ret til gratis at hente 2 drivere om dagen og er der mange kan det jo godt tage et stykke tid

du skal lade dig registrere

når du er færdig tager du et backup af dine drivere og lægger på et andet medie
se under screenshot hvordan du gør

http://www.innovative-sol.com/drivermax/

jeg burde egentlig lægge den som et svar fordi jeg ved den kan
m.v.h
Avatar billede bazze_drengen Nybegynder
06. april 2012 - 22:46 #8
.
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2012 - 07:11 #9
?????????