Avatar billede mozillaa Nybegynder
12. juni 2010 - 16:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mails er slettet, kan jeg få dem igen ?

Hejsa alle.

Jeg havde en mappe med ca. 51mb mails i, som jeg havde gemt i en mappe.

Jeg ville så gemme nogle nye i samme mappe og det kunne jeg ikke fandt jeg ud af, da jeg havde lagt dem over i, erstatted de nye de gamle filer!
så alle 51mb filer nu er 8mb!

har så meget brug for de mails at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre.

hjælp hjælp.
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2010 - 16:31 #1
Hmm, lidt rodet spørgsmål......

Prøv at forklare lidt nærmere, hvad det er du har gjort.
Har du kopieret/flyttet Indbakke.dbx eller hvad har du gjort?
Avatar billede mozillaa Nybegynder
12. juni 2010 - 16:34 #2
ja jeg har kopiert fx. indbakke.dbx over i den gamle indbakke.dbx

hvor den nye Indbakke.dbx nu har fjernet den gamle Indbakke.dbx

Hjalp det ? :/
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2010 - 16:39 #3
Er der ikke en Indbakke.old?

Eller har du bare sagt "Ja" til at overskrive den gamle fil?

Du kan evt. prøve med programmer som GetDataBack, eller lign. hvis filen er overskrevet, men jeg ved ikke om det vil funke.
Avatar billede mozillaa Nybegynder
12. juni 2010 - 16:44 #4
vil teste om det virker..

hvorfor ligger de mails ikke på en server! omg :D
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2010 - 16:54 #5
Om de skal slettes fra serveren, bestemmer du selv i opsætningen.

Nu sidder jeg ikke lige ved en maskine med Outlook EXpress på, men det er noget lign.:

Funktioner -> Konti -> Marker din mail-konto -> Egenskaber -> fanebladet Avanceret ->Sæt flueben i "Gem en kopi af meddelelser på serveren"
Avatar billede mozillaa Nybegynder
12. juni 2010 - 16:54 #6
"Eller har du bare sagt "Ja" til at overskrive den gamle fil?"

ja, Jeg trode de ville ligge sig sammen som hvis de var mapper med musik. eller komme med en meddelse hvis de havde samme navn..
og ikke bare slette den som lå der i forvejen :/
Avatar billede vejmand Juniormester
12. juni 2010 - 16:59 #7
Det virker som med alle andre filer, om det er musik, film, dokumenter eller andet, er ligegyldig.
Hvis du kopierer en fil til en mappe, hvor der i forvejen ligger en fil med samme navn, vil den spørge om du vil overskrive.
Siger du ja, så slettes/overskrives den gamle version selvfølgelig.
Avatar billede mozillaa Nybegynder
12. juni 2010 - 23:35 #8
ja. jeg har gjort en fejl, og den kan ikke rettes..

da jeg ikke har kunnet finde en måde at få mailsne tilbage, så jeg tager pointsne tilbage.
tak for din hjælp vejmand. :)
Avatar billede ptj_11 Forsker
13. juni 2010 - 01:42 #9
Get Data Back vil næppe hjælpe, da filen ikke er slettet, men derimod overskrevet.
Jeg vil foreslå en systemgendannelse, men den tror jeg nu ikke meget på. Men et forsøg værd.
Ellers så har jeg et forslag:
http://www.partitionsupport.com/
Jeg kan ikke love dig, at han kan genskabe dine mails, men hvis dine mails er så vigtige for dig, så synes jeg, at du skal forsøge ham.
Han kan nogen ting.
vis du beslutter dig for at prøve ham, så er det vigtigt, at du ikke foretager dig mere med din maskine, og slet ikke din mail.
Tag kontakt til ham fra en anden maskine, hvis det er muligt.
/ptj_11