Avatar billede f.ts Praktikant
12. juni 2010 - 10:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fra virtuel xp til ghost og videre til "rigtige" xp-maskiner

Jeg har ansvaret for mange forskellige maskiner - alle med xp. Hver maskine kræver sit eget ghost image af hensyn til harware. er der mon nogen der kender opskriften på at lave et image af en virtuel maskine og herefter distribuere på forskellige maskiner. Jeg har hørt at der findes en sådan mulighed
Avatar billede valbyly Nybegynder
12. juni 2010 - 16:44 #1
Paragon Drive backup server har dette: Virtualization for backup purposes. Jeg ved ikke om det er noget i din retning? Du kan downloade en Trial. http://www.paragon-software.com/business/db-server/
Avatar billede f.ts Praktikant
13. juni 2010 - 10:59 #2
Er det i stedet for ghist console eller sammen med??
Avatar billede valbyly Nybegynder
13. juni 2010 - 11:46 #3
Det var bare en henvisning. Jeg kan desværre ikke svare på det, for jeg har ikke prøvet det, selv om jeg har programmet. Jeg har heller ikke megen kendskab til virtuelle drev.
Avatar billede f.ts Praktikant
17. oktober 2010 - 09:16 #4
lukker