Avatar billede george Nybegynder
12. juni 2010 - 00:19 Der er 2 kommentarer

Tilbud ønskes til mindre Flash opgave

Jeg har en Falsh fil som jeg skal have ændret lidt på. Se her hvordan den virker : http://bit.ly/cXG7CD

#1 Den skal ændres så jeg selv kan skifte billeder, ikke eksternt fra, men bare så jeg kan lægge mine egen billeder ind i Flash "Library" via File=> Import og så kan vi jo kalde dem 1.jpg, 2.jpg o.s.v

#2 Der skal sættes en anden baggrund ind i stedet for den der er nu.(Den leverer jeg når jeg ved hvor stor den skal være).

#3 Det skal virke som et slideshow. De 3 første billeder der bliver vist skal f.eks vises i 5 sek. Herefter skal de næste 3 billeder komme frem og vises i 5 sek. o.s.v. Det skal man kunne 3 gange (altså 9 billeder ialt). Jeg skal vide hvor jeg kan ændre tiden at de 3 billeder vises enten i Flash eller måske endnu bedre i den html systemet genererer.

Et spørgsmål: Er det svært at lave så jeg kan vælge om der skal være 3 eller 4 serier af billede der kører i slideshowet ( altså 9 eller 12 billeder)?
Avatar billede tjaz Nybegynder
16. juni 2010 - 00:51 #1
Har du kun SWF filen?
Avatar billede Rosenborg Praktikant
16. juli 2010 - 08:48 #2
Hey George...

Du skriver at du har en flash fil som du vil have ændret lidt,  hvis du har selve flash filen burde det ikke være det helt store at sætte dine egne billeder ind..  Hvis du kun har swf filen som tjaz skrev, så skal du starte forfra...

Du må lige beskrive din opgave lidt mere, den eksempel du viser, er det en du selv har lavet og har original filen eller er det bare noget du har fundet på nettet og der følger ikke en original fil med...

Samt er det AS2 eller AS3 du leder efter... De 5 sek visning af dine billeder skal nok bruge lidt Action Script...

Bortset fra det, kan alt du lige har spurgt efter findes som tutorials på nettet...

Fotology.dk - Unique Design 2010
http://www.fotology.dk