Avatar billede wibroe2 Nybegynder
11. juni 2010 - 23:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

langsom wireless overførsel imellem mac og pc

Jeg kan kun opnå 12-13 mbps imellem min macbook pro og min pc (TRENDnet TEW 649UB USB N), når jeg overfører filer.
Der er ingen problemer med hastigheden imellem min macbook og timecapsule (NAS/router).

Hvad kan være galt?
Avatar billede Killervalon Nybegynder
12. juni 2010 - 01:43 #1
Du ved godt at, 1mbit = 1/8 af en Megabyte.
En standard trådløs forbindelse er på 54mbit
Jeg ville regne med du har 100mbit Trådløst, altså aka 12.5mbyte i sekundet. SÅ der skulle være INTET galt, og jeg tror du misforstår at nogle gange omregner det.. Uden at du når at se det.

Så der er intet rigtigt, og så skal der vist uddeles point?
Avatar billede wibroe2 Nybegynder
12. juni 2010 - 16:58 #2
Ingen point før problemer er løst! ;o)

okay, jeg har ingen forstand på hvordan vi måler hastigheden, men jeg ved at det går cirka 10 gange hurtige fra min mac til timecapsulen, end fra min pc til timecapsulen. Jeg kører N og derfor skulle hastigheden gerne ligge over 8 megabytes i sekundet!? Alle enheder er i samme rum.
Hvad kan være galt?