Avatar billede zuuzahn Nybegynder
10. juni 2010 - 19:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

formatering af harddisk hjælp!!

Min computer vil ingenting. jeg kan ikke komme ind.! jeg vil formatere harddisk, MEN jeg har ikke taget en sikkerhedskopiering eller genopretnings dvd ... er der noget jeg kan gøre. og helt ned i dataljer hvordan gør jeg. : )
Avatar billede zuuzahn Nybegynder
10. juni 2010 - 19:35 #1
faktisk siger maskinen: windows vista build 6000 denne kopi af windows er ikke ægte, og så er der ikke mere at gøre den fryser.
men vista lå i min maskine da jeg købte den.. så den må være ægte.
10. juni 2010 - 19:41 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eks -> http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Generelt/
Avatar billede zuuzahn Nybegynder
10. juni 2010 - 19:42 #3
okay tak.. det gør jeg. kan jeg så slette dette
10. juni 2010 - 19:49 #4
Du kan ikke på nogen måde slette indslag her...
http://www.eksperten.dk/faq#faq-4-2
Læg selv et [svar] og efterfølgende [Accepter] for at 'lukke' pænt ...
Avatar billede zuuzahn Nybegynder
10. juni 2010 - 19:49 #5
nå kan ikke lige finde ud af at slette dette spørgsmål igen
Avatar billede zuuzahn Nybegynder
10. juni 2010 - 19:50 #6
det var et forkert kategoriseret spørgsmål