Avatar billede neessen Nybegynder
10. juni 2010 - 16:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme på netværket med min ene bærbar

Jeg håber, at en kan hjælpe mig. Vi har en ældre bærbar stående hjemme, lige pludselig kan vi ikke komme på internet via vores trådløse netværk. De andre maskiner er der intet problem med at komme det trådløse netværk.
Vi har ikke ændret SSID, WPA nøgle eller noget. Det er bare fra den ene dag til den anden at vi ikke længere kan komme på det trådløse netværk med denne maskine.

Fra en wireless event Viewer jeg får følgende ud
STATE Unauthenticated (Neessen)

Håber at nogle har et bud på hvad der galt
10. juni 2010 - 16:54 #1
... måske har Router ændret KANAL til et - for den gamle bærbar - for højt kanalnummer ... Velkendt problem/pointe ...

Eller der er andre forstyrende WLAN i nærheden ?
Avatar billede neessen Nybegynder
10. juni 2010 - 20:14 #2
Hejsa,
Jeg tror, at det er det som har været problem for da jeg ændrede til et fast kanal nr. virkede det igen efter hensigten. Tak for hjælpen. Smid du et svar så du kan modtage pointene.
10. juni 2010 - 21:34 #3
Ping...
(Det var et [svar]...)
12. juli 2010 - 21:40 #4
Takker for Point...