Avatar billede dotcom1 Nybegynder
10. juni 2010 - 14:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Points til jokkejensen

Hej.

Her er points for din hjælp i dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/895237
Tusind tak for din hjælp.

Mvh.
Avatar billede jokkejensen Novice
10. juni 2010 - 16:09 #1
mange tak.

Du har min mail hvis der er andet der driller..

Det med firefox har jeg ikke en løsning på, men skal nok undersøge nærmere hvis du vil..

Jeg arbejder normalt med serverside transformering, dvs det er browseruafhængigt og man har mange flere funktioner og muligheder til rådighed, så hvis du har mulighed for at køre det gennem en serverside transformering, med php, asp, asp.net bliver det meget lettere for dig.

/J
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
11. juni 2010 - 10:26 #2
Hej.

Jah, jeg er godt klar over at det ville være bedre at arbejde serverside. Jeg må se om jeg kan få adgang til det. Indtil da skal du have mange tak for din tid og hjælp.

Mvh.