Avatar billede Eleanore Nybegynder
10. juni 2010 - 12:32 Der er 3 kommentarer

Problemer med Messenger og Internet Explorer

Hej.

Jeg har problemer med min messenger og min Internet Explorer.

1. Min messenger kan ikke logge på. Jeg får at vide, at der er problemer med de primære porte - fejlkode: 80048820.

2. Internet Explorer virker halvt. Får til tider en side frem, hvor der blot står Bad Request med fed. Før fik jeg en fejlkode HTTP 400, men forsøgte at udrede det og fik så en ny fejl i stedet.

Håber, at der er nogen der har en idé om, hvordan jeg løser disse meget generende problemer.

På forhånd tak.
Avatar billede janus Nybegynder
13. juni 2010 - 19:05 #1
det lyder som om at programmerne får fat i noget som giver dem et svar de ikke havde regnet med.

bruger du en proxy eller lignede? er det fra et hjemmenetværk? har du en router? er du på vpn?

opstår problemet også i andre browsere?
Avatar billede Eleanore Nybegynder
16. juni 2010 - 20:44 #2
Hej Bo.

Jeg har fået skiftet styresystemet ud fra Vista til Windows 7. Det har løst mange af de problemer som jeg havde, både med messenger og Internet Explore.

Dog oplever jeg fortsat problemer med Skype, hvor min mikrofon ikke virker. Hvis jeg sætter et headset til, virker det, men det lader ikke til, at programmet kan bruge laptoppens indbyggede mikrofon.

Er det noget du ved noget om?
Avatar billede janus Nybegynder
17. juni 2010 - 14:50 #3
virker den indbyggede mikrofon i andre programmer?