Avatar billede kragekjaer Praktikant
10. juni 2010 - 02:59 Der er 6 kommentarer

Nyt kragekjaer.dk - feedback ønskes

Hejsa.

Skyd venligst løs på denne http://www.kragekjaer.dk

PÅ forhånd tak.

Dennis
Avatar billede tsoelberg Nybegynder
10. juni 2010 - 22:17 #1
Så den hurtig igennem, det der faldte mig først ind var "Hvor er menuen" og så gik det op for mig at de billeder dannede menuen.. Den scroll gør det ikke just nemt for forbrugeren (med mindre online-viden) at finde ud af din menu.. Så snart man kommer ind under dine menu punkter er menuen rigtig god, det er nem at finde, og nem at gå rundt i.. - En anden ting var i dit galleri, den pil i hjørnet virker som en hurtig løsning, og falder lidt uden for designet.. Sidste ting, når man så i galleriet skifter billede og baggrunden bliver sort, så forsvinder pilene når man kører musen derover..

Håber det kunne bruges :)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
11. juni 2010 - 09:06 #2
Mange tak, godt indlæg :-)
Avatar billede kragekjaer Praktikant
13. juni 2010 - 03:55 #3
Det skulle være meget bedre nu. Smid et svar.
Avatar billede tsoelberg Nybegynder
13. juni 2010 - 20:28 #4
Ser rigtig godt ud :) - Der er lige 1 ting.. Den scroll, kan man ikke integrere den i selve designet, så den ikke er derude, under "Cases" lignede det grafik-bug, indtil jeg lagde mærke til at scrollen var der igen :) en mindre ting, ved ikke om det er en ligegyldighed..
Avatar billede ohhelpme Nybegynder
19. juni 2010 - 17:47 #5
jeg vil lige tilføje to ting :P...

gør den scroll hurtigere! =)
skal rulle 200 X før jeg kommer lidt ned på siden :P

og moske gøre quick menuen tydligere... gør den så stor... så man bemærker den... =)

eller ser dit design jo fint ud :D
Avatar billede nallenilfisk Nybegynder
21. juni 2010 - 20:50 #6
Mener meget af det samme... rigtig fedt site.. men den scrollbar fungerer bare ikke rigtigt sammen med resten af sitet.. en anden lille ting er at når man er i galleriet har du den knap i toppen "tilbage til siten" skal der ikke stå "sitet"??