Avatar billede gitte123 Praktikant
09. juni 2010 - 22:47 Der er 1 løsning

Kan ikke få adgang til Import account Snapshot i Adwords Editor - har højeste adgangsniveau

Hej - jeg håber der er nogen der har tid at hjælpe mig.  Jeg tror mit problem er ganske simpelt - men tilsyneladende er der ikke andre der har haft dette problem før da jeg ikke kan finde noget på internettet.

Jeg har oprettet min konto i Adwords Editor og vil nu gerne uploade/importere en AEA fil fra Google toolkit (tidligere downloaded fra AE).  I følge alle vejledninger fra Google og andre kloge hoveder på nettet sker en sådan upload under filer - import account snapshot. Jeg har administrativ adgang til min AE konto, som forudsættes for at kunne udføre denne handling.  Men ak - import funktionerne er ikke tilgængelige/aktive ?????  Jeg står på min konto når jeg forsøger at få adgang???

Hvad gør jeg galt?  Håber der er nogen der kan hjælpe mig :)
Avatar billede gitte123 Praktikant
13. juli 2010 - 00:18 #1
Er løst - Jeg lukkede blot programmet og genstartede Adwords Editor.