Avatar billede Fmlfriis Nybegynder
09. juni 2010 - 18:20 Der er 9 kommentarer

Hjælp til mobil2kr.dk :D

Hejsa.

har kigget lidt inde på mobil2kr.dk og er lidt i tvivl.

når man køber en mobil fra dem, hvad gør man så med net til mobilen? er det med i prisen? og efter de 6 måneder hvor man bare skal betale for fri sms eller hvad man nu vil have :)

er der ellers nogle gode abonenmenter og mobiler i kan anbefale?
helst touch. håber på mange svar fra jer derude :D

håber i kan svare på mit spørgsmål.
Avatar billede caspersch Nybegynder
09. juni 2010 - 19:39 #1
Vælg en mobil og klik køb, så kan du se hvilke tilvalg der er.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2010 - 20:32 #2
Kan varmt anbefale en HTC Legend.
Dertil vælges en Surfer pakke.
Avatar billede Fmlfriis Nybegynder
09. juni 2010 - 21:03 #3
tak for jeres svar :)

ellers nogle mobiler i kan anbefale?

evt iphone billigt nogle steder?
Avatar billede Fmlfriis Nybegynder
09. juni 2010 - 21:07 #4
hvis jeg nu vælger htc legend som koster 399 kr om måneden, og surfer "M" og fri sms. så kommer de 100 kr fra fri sms og de 99kr fra surfer pakken "M" oveni de 399 kr som jeg skal betale om måneden? eller er det som er helt væk :D

så bliver det 600 kr om måneden ligesom en iphone i telia nemlig.,
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. juni 2010 - 21:09 #5
Iphone 3gs falder i pris når den nye kommer i juli, så vil du have Iphone vil jeg anbefale at vente.
Avatar billede Fmlfriis Nybegynder
10. juni 2010 - 00:05 #6
nogle ideér om hvornår prisen falder? :D
Avatar billede tsoelberg Nybegynder
10. juni 2010 - 22:06 #7
iPhone 4gs, skulle komme i Juli, nyeste dato, men allerede i April var der også snak om den kom der.. Så man ved aldrig.. Men vil tro at 3gs falder en del inden for den første måned efter at 4gs bliver released i Danmark.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2010 - 18:51 #8
Iphone 3gs falder i pris når den nye kommer i juli

vil tro at 3gs falder en del inden for den første måned efter at 4gs bliver released i Danmark

Jep - ingen grund til at gentage mig :)
Avatar billede tsoelberg Nybegynder
13. juni 2010 - 20:20 #9
@john_stigers ...