Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2010 - 17:02 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hilsner man kan redigere i og som vises som spots

Jeg har en ide om, at få en gæstebog hvor brugerene skriver en hilsen, jeg skal så godkende og kunne redigere i indlægene, hvor de så efter godkendelse vises som små spots/highligts på forsiden.

Grunden til jeg skal kunne redigere er, at jeg kun vil have små uddrag på forsiden og selv vil kunne bestemme hvilke.
Eks.

Brugeren skriver:
Tak for en fantastisk aften, vi kunne godt li maden og den venlige servering. Børnene var glade og vi kommer helt sikkert igen.
Hilsen familie Hansen, valby

Når jeg har godkendt, skal det lille spot på forsiden f.eks se sådan ud:

Tak for en fantastisk aften, vi kommer helt sikkert igen.
Hilsen Famlie Hansen, Valby

Jeg kan godt oprette en gæstebog, og også en hvor jeg kan redigere i - men det skal jo videre.
Avatar billede foe Nybegynder
17. juni 2010 - 14:44 #1
Jeg har ikke helt fanget spørgsmålet ?
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2010 - 19:04 #2
Gæsten skriver en hilsen til siden. Kan oprettes som en formular. det skrevne skal ejeren af siden selv kunne redigere i, - altså slette det, som ikke kan bruges. Efter at resten af teksten er godkendt fra ejerens side, skal det vises på forsiden. Se eks.:
1.
Gæsten skriver i en formular på siden:
Hej og tak for en dejlig dag. Jeg glemte min trøje der. Hilsen Gæst, Gæsteby.

2.
Ejeren af side redigere i teksten så kun det med fed skrift er tilbage:
Hej og tak for en dejlig dag. Jeg glemte min trøje der. Hilsen Gæst, Gæsteby.

3.
Herefter kan man på forsiden se følgende - altså det er indsat automatisk:
Hej og tak for en dejlig dag. ]Hilsen Gæst, Gæsteby.

4. Det kan evt. vises som et slide på forsiden, efterhånden som der kommer flere hilsner til.

Håber det er forståeligt nu :)
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 19:53 #3
lukker