Avatar billede dadko Nybegynder
09. juni 2010 - 08:30 Der er 3 kommentarer

Winodws XP Prof skift ie 8 sprog

Go morgen

Jeg har installeret på et gamle maskine fujitsu siemens Windows XP Professional eng version som den er kommet på selve cd´er fra komp.

Jeg har prøvet at installere multilanguage ie8 version hvor der er dansk sprog men den giver fejl som den danske orginale version af ie8 når jeg prøver at installere den på komputer.

Ok jeg er klar over at min styresystem er engelsk version men jeg har installeret dansk sprog på den fra også cd´er som er kommet med xp og hele komputer er blevet til dansk sprog.

Men jeg kan ikke forstår hvad og hvordan kan man få installeret ie8 dansk sprog manuelt eller hele version på den..?

Håber at nogen kan give mig nogle tips om hvordan kan jeg løse denne her problem.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2010 - 11:44 #1
Avatar billede dadko Nybegynder
21. juni 2010 - 22:38 #2
Tak :)
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2010 - 07:15 #3
selv tak