Avatar billede newdata Nybegynder
08. juni 2010 - 14:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan du se fejlen i denne linie

nogen der kan gennemskue hvad jeg gør fejl i denne linie ?

strSQL = "SELECT * FROM serial_nr WHERE type='computer' and fabrikat='hp'AND user_id='NULL'"

fejlen ligger i user_id den fanger ikke dem der indeholder NULL
08. juni 2010 - 14:30 #1
Proev med "..AND user_id IS NULL"
Avatar billede newdata Nybegynder
08. juni 2010 - 14:30 #2
fandt den selv , NULL kan ikke bruges med =
Avatar billede Syska Mester
08. juni 2010 - 21:11 #3
Omend du måske selv fandt den, så blev Christian_Belgien svar postet før dit eget :-)

Så i burde måske have delt ... men det er selvfølgelig helt op til dig selv.
Avatar billede janus_007 Nybegynder
09. juni 2010 - 09:17 #4
Jeg kendte faktisk svaret inden det overhovedet blev postet som et spørgsmål, derfor må pointene jo retfærdigvis gå til mig *LOL*

newdata-> tag dig sammen :)