Avatar billede rolfie Nybegynder
07. juni 2010 - 12:18 Der er 1 løsning

Dele kalender information - Permission

Hej,

Sidder som bruger på exchange 2007 og ville gerne dele min kalender med mine kolleger.

Det går såmænd også fint nok - det der er mit spørsmål er:

Når jeg giver dem adgang bliver de automatisk "reviewer" og kan dermed læse både emen, lokation og indhold i mine aftaler.

Når jeg så kigger niveauerne igennem får jeg ikke et op der matcher hvad jeg gerne vil have - det er:

Folk kan se min kalender og mine aftaler, de kan ikke åbne og læse selve aftalen, og hvis den er markeret med "privat" ser de den kun som optaget.

Finder der en sådan eller håber jeg på for meget?

Rolf
Avatar billede rolfie Nybegynder
15. februar 2012 - 10:39 #1
luk