Avatar billede donslund Nybegynder
07. juni 2010 - 08:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Adgang til andres kalender via OWA

Hvordan kan jeg få adgang til andres kalender via OWA?
Jeg er med på, at vedkommende der skal have adgang skal gives fuld adgang til kalenderen, men der er ikke noget i OWA der hedder Åbn anden kalender eller lignende.
Avatar billede kim Nybegynder
07. juni 2010 - 08:14 #1
Kører I exchange 2007?
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
07. juni 2010 - 08:15 #2
Det kommer an på hvad version din exchange server er.
I begge tilfælde skal du sætte en ekstra /xxxx i din adresse når du er logget på.
Hvis det er exchange 2007 skal du efter http...../owa skrive /emailadresse til den postkasse du vil åbne.
Hvis det er exchange 2003 skal du efter http....../exchange skrive /brugernavn på den postkasse du vil åbne.
Avatar billede donslund Nybegynder
07. juni 2010 - 08:27 #3
Det er 2003 og Hans Henriks indlæg sendte mig den rigtige vej.

Smid et svar.
Avatar billede hans_henrik Nybegynder
07. juni 2010 - 08:41 #4
Svar som lovet
Avatar billede donslund Nybegynder
07. juni 2010 - 08:47 #5
Et hurtigt tillægsspørgsmål.

Vil det være muligt at give adgang udelukkende til kalenderen og ikke til selve mail-delen?