Avatar billede Essebesse Nybegynder
06. juni 2010 - 18:29 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

PC VIRKER IKKE!!!:( MUST HELP:)

Min pc er begyndt at opføre sig underligt her igår. Når jeg vil starte den op er der ingen signal til værken skærm, mus eller tastatur. Vil så gerne have hjælp. Giver 200 point...

Mit grafik-kort: nvidia geforce 9800gt.

Min processor: intel quad core 2,8 ghz.

4 gb ddr2 ram.

kører windows vista.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2010 - 18:38 #1
Hej Essebesse og velkommen til.
Kører blæsere på computeren?
Kommer der flere bip lyde fra pc end der plejer?
Har du forsøgt at fjerne al strøm fra pc, og trykke på startknappen og holde den inde i 20 sek?
LAd den stå et par min og forsøg igen.
Avatar billede Essebesse Nybegynder
06. juni 2010 - 18:45 #2
Hej og mange tak for det hurtige svar... Ja jeg har prøvet det du foreslår og har også prøvet at støvsuge alle blæsere (der er 7), efter det her skete:) Det er forresten sket efter jeg installerede mit nye spil bad company 2, men min kammerat gjorde det samme og der skete indtet. har overvejet om det var grafik-kortet der var stået af, men det skulle det jo ikke så gerne kunne.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2010 - 18:53 #3
Kan du starte op i fejlsikret tilstand, og køre systemgendannelse til før problem opstod?

Ps når du skiver tilbage på den kommentar jeg giver, skal du også gøre det som kommentar. Svar bruges kun når point skal uddeles. Står også ud for boksen.
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juni 2010 - 18:56 #4
lige når du trykker på startknappen, skal du trukke gentagne gange på F8. Her ken du så vælge at køre i fejlsikret tilstand. Kommer den op at køre, går du ind og forsøger at køre systemgendannelse.
Avatar billede Essebesse Nybegynder
06. juni 2010 - 19:13 #5
Nej jeg kan ingen ting... der er som sagt ingen forbindelse til hverken skærm, mus eller tastatur. Tastaturen er der lys i som normalt tænder af sig selv, men ikke nu og det samme med skærmen. Så kan heller ikke komme ind i boothen som du siger. Ved ikke hvad problemet er.
06. juni 2010 - 19:37 #6
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du burde have oprettet dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Eks http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Generelt/ ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. juni 2010 - 20:03 #7
Og husk også på at svar er "til løsninger og pointgivning" ;)
06. juni 2010 - 21:49 #8
(Fortsættes ved http://www.eksperten.dk/spm/911482 ...)
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. juni 2010 - 17:37 #9
Essebesse - velkommen til eksperten :)
Du skal huske at lukke her ved at acceptere eget svar.
For generelle spørgsmål vedr. eksperten: http://www.eksperten.dk/faq