Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2010 - 14:33 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WordPress

Hjælp søges til WordPress side (købe theme).

Er ikke tale om at lave en helt side, men hjælp til at gøre den færdig (2-3 resterende problemer).

Vil gerne selv vide hvordan problemerne løses, så enten fjernhjælp via Skype, eller personlig hjælp hos mig (Århus - et besøg vil være nok).

Time- eller fast pris aftales på forhånd!
Avatar billede HeineLarsen Nybegynder
06. juni 2010 - 14:45 #1
Hej nesto

Skriv en mail til heinelarsen SNABELA gmail.com, så finder vi ud af noget :-)

Med venlig hilsen

Heine Larsen
Avatar billede MartinCarlsen Nybegynder
08. juni 2010 - 13:40 #2
Du skal også være velkommen til at kontakte mig - så klarer vi da den hurtigt.

Mail: mail@martinc.nu
Skype: martinc.nu

Mvh.
Martin Carlsen