Avatar billede aaaaanna Nybegynder
05. juni 2010 - 23:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Computer slukker midt i det hele

Hej.

Mine forældres computer har det med at slukke midt i det hele og ligepludseligt. De har prøvet at formatere men det hjalp ikke.
Hvad kan det være og hvordan kan jeg løse det?
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
05. juni 2010 - 23:18 #1
køb en ny strømforsyning, eller computer
Avatar billede Slettet bruger
05. juni 2010 - 23:43 #2
Den skal bare smides ud.
Forældres computere er altid noget lort.
Avatar billede 2Mida Praktikant
05. juni 2010 - 23:50 #3
Inden du lader dig rive med af de pt konstruktive forslag - computer type, OS, hvornår, hvordan, fejlmeddelelse, genstart?

..O
Avatar billede giweo Juniormester
06. juni 2010 - 10:21 #5
En rengøring af blæserne, den slukker sikkert fordi den får det for varmt !
Avatar billede aaaaanna Nybegynder
06. juni 2010 - 15:42 #6
#3
Bærbar, Inspiron 1525 fra Dell, OS: Vista, ingen fejlmeddelelse - den slukker bare pludseligt midt i det hele. Den er også meget langsom!

#5
Hvordan når det er en bærbar?
Avatar billede giweo Juniormester
06. juni 2010 - 15:47 #7
Der sidder 4 eller 6 små skruer ved en lille luge, du skal skrue ud, så er du inde ved bundkortet
Avatar billede aaaaanna Nybegynder
06. juni 2010 - 18:11 #8
#7
Ja ja har skruet de der 20 (ikke 4-6) skruer ud, og kom til bundkort, men man skulle skrue det hele fuldstændig af for at komme til blæseren og for det første kunne jeg ikke rigtig få det af og for det andet sagde mine forældre at de ikke turde lade mig pille det hele fra hinanden :S Så har bare prøvet at støvsuge igennem "rillerne" til blæseren.
Men er den eneste mulighed at der er støv?
06. juni 2010 - 18:55 #9
... kommer det i den hele taget "varm" luft ud af "udstødningen" ? Forstået på den måde at snurrer blæseren under brug ?
Avatar billede aaaaanna Nybegynder
14. maj 2012 - 22:17 #10
Mine forældre opgav problemet og jeg lukker derfor tråden.