Avatar billede maydk Nybegynder
21. juli 2001 - 23:29 Der er 13 kommentarer

Grafisk arbejde udføres

Hejsa
Vi har desværre ikke de store finanser til reklamering. Så hvis du kender nogen der har brug for, at få lavet noget grafisk arbejde, vil jeg meget gerne høre fra dig!

mvh. May
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2001 - 23:32 #1
http://www.eksperten.dk/spm/91119 - tror nu bare ik du skal regne med penge
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juli 2001 - 23:38 #2
Hvad har i lavet før ? Nogle referencer ?

Hvorfor skulle jeg bruge jer fremfor en anden ? Hvad kan i som de andre ikke kan ?

Sælg jer selv lidt.
Avatar billede maydk Nybegynder
21. juli 2001 - 23:42 #3
Det er nu ellers dem der gi\'r smør på brødet vi har mest brug for :-)
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juli 2001 - 23:45 #4
Hvad mener du med det ?
Avatar billede Slettet bruger
21. juli 2001 - 23:47 #5
netsrac>> tror det var til min kommentar ;)
Avatar billede egede Nybegynder
21. juli 2001 - 23:47 #6
Altså penge?
I stedet for hvad?
point?

Forklar dig lidt tydeligere, og specifer det som netsrac spurtge om.
Avatar billede netsrac Praktikant
21. juli 2001 - 23:48 #7
space >> Ja nu du siger det, det er også sent :-)
Avatar billede maydk Nybegynder
21. juli 2001 - 23:53 #8
Hej netsrac

Du kan jo se vores site på, http://www.themall.dk!
Og jeg har tidligere arbejdet på Egå Offset (trykkeri)hvor jeg har arbejdet med udskrivning af film og grafisk arbejde, og på Profilen (Grafiskbureau), hvor jeg bla. har lavet AOF-hovedstadens kursusprogram. Min partner har tidligere arbejdet på KE. Mathiasen, hvor han bla. lavede den tidligere version af Nintendo.dk, (hvis I har set den!) osv.....
Avatar billede droopy Nybegynder
22. juli 2001 - 00:10 #9
Kontakt mig på per@ndw.dk eller på min icq 20199124! måske jeg kan hjælpe dig med noget arbejde..

- DroopY
Avatar billede ulliware Nybegynder
22. juli 2001 - 09:40 #10
Kan i lave spritesheets til spil?
Avatar billede maydk Nybegynder
22. juli 2001 - 14:14 #11
Hvad mener du? ...tegne dem....nej, bare vi kunne!

Det vi laver, er primært, grafisk arbejde til tryksager og web-design.
Avatar billede jackh Nybegynder
23. juli 2001 - 10:00 #12
Jeg laver også alle former for grafisk design til tryk og web og har mange referencer, men bruger ikke eksperten som reklameplads... (eller gør jeg nu)!
Avatar billede maydk Nybegynder
23. juli 2001 - 11:47 #13
...det ved jeg ikke om du gør!
du må sørme undskylde hvis jeg har fornærmet dig...men udfra hvilke inlæg der tidligere har været, gik jeg ud fra at man gerne måtte skrive i denne sektion, hvis man til bød sig som freelancer!!!
Hvor står der at det kun er folk der tilbyder opgaver, der må skrive her???