Avatar billede silleren Nybegynder
04. juni 2010 - 10:18 Der er 5 kommentarer

min bærbare vil ikke afspille lyd på websteder??

hejsa.... jeg har et lille problem med lyd på min computer, når jeg er på internettet.... der kmmer slet ingen lyd på f.eks. youtube.com....
da det skete kom jeg til at rykke på nogle tilfældige knapper nederst i ventre hjørne af tastaturet, ved ikke om det har noget at sige...?

er der nogen der kan hjælpe?

ps. lyd fra medie afspilleren virker helt fint, det kun på internettet den er gal.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. juni 2010 - 10:21 #1
i nyere windows OS.

Klik på højtaleren nede ved uret, vælg mixer, og find ex "internet explore" og sikre at den ikke er sat til mute.

/J
04. juni 2010 - 11:46 #2
Velkommen til E. ...

Liiiiiidt mre info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Hvilken "afspiller" ?

Er det sket pludseligt ?
Avatar billede den33 Nybegynder
04. juni 2010 - 14:10 #3
Det kan også ske at du har skruet ned for din media player.? prøv at åbne den også se om der kommer lyd fra den når du afspilller noget.
Avatar billede simondetklogehoved Nybegynder
04. juni 2010 - 16:05 #4
har du mon skrúet ned på youtube ?
Avatar billede Benja123 Nybegynder
28. september 2010 - 20:35 #5
Hej (:
Ud fra hvad du skriver havde jeg samme problem, men i min søgen efter svaret fandt jeg en løsning som virkede for mig (: og jeg tænkte jeg lige ville dele den med dig
Følg linket og download og kør den fil der hedder ''FixNoFlashSound.reg''

Link: http://www.mydigitallife.info/2007/08/15/youtube-dailymotion-google-video-flash-games-and-applications-no-sound-and-audio-in-windows/