Avatar billede mr-stampe Nybegynder
03. juni 2010 - 20:52 Der er 2 kommentarer

EthrApe, hvordan installer man det?

Jeg bor på et kollegium og har et trådløst netværk. Har beskyttet det efter alle kunstens regler. Vil dog godt have en ide om hvad der forgår på mit netværk. Derfor hentede jeg EthrApe. Det gik fint indtil jeg have unzippet det. Derfra kan jeg ikke rigtig komme videre. Hvad gør jeg?
Avatar billede aners Nybegynder
06. juni 2010 - 12:40 #1
Har du hentet source eller binary? Du er godt med på, at det er tiltænkt Linux-platform, ikke?

http://etherape.sourceforge.net/download.shtml#requirements
Avatar billede mr-stampe Nybegynder
07. juni 2010 - 19:36 #2
Aaah.. Den væsentlige detalje havde jeg "lige" overset.Kører kun Windows computer pt. Linux bliver nok noget jeg prøver igen når der er sommerferie.
Er det et andet program du kan anbefale i stedet for?