Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

HJÆÆLLPPP EN NØRD I NØD § § §§§§§!!!!

Jeg sidder ved en 900 Mhz amd athlon og få sekunder efter at den er startet op Begynder den at tænke HELT vildt..Computeren er næsten ubrugelig den kan ikke engang spille en musik cd når den tænker som den gør..

HVAD ER DER GALT

DET HASTER.....
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
21. juli 2001 - 22:37 #1
Det kan enten være pga. problemer med søgning af netværet eller en viruschecker???
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:38 #2
Den er på netværk og jeg sidder på et intranet og surfer Over lan... Jeg har ingen virus scanner inde
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:40 #3
HJÆLP MIG NU !!! 100 Points
Avatar billede aneez Nybegynder
21. juli 2001 - 22:41 #4
prøv at hive netstikket ud og reboot maskinen... for at se om det er netværket som er skyld i problemet
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:42 #5
Jeg prøver ...Så svarer jeg fra min Backup pC...

ill be back in 5 minutes
Avatar billede retaxes Nybegynder
21. juli 2001 - 22:43 #6
Du har vel ikke også fået en virus som alaza!

Kører din blæser!
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:47 #7
Fra den anden computer>>>Min blæser kører som den skal ..Jeg har lige lavet en ghost så jeg går ikke ud fra at en virus er problemet ..

Avatar billede maydk Nybegynder
21. juli 2001 - 22:47 #8
Kører du Windows 2000???
Det problem har vi nemlig jævnligt, og det ender altid med en formatering!!!!
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
21. juli 2001 - 22:47 #9
Hvad styresystem kører du?
Avatar billede trivial Nybegynder
21. juli 2001 - 22:48 #10
Retaxes-> Hvornår sover du?

Flyvende-> Jeg ved ikke om dette er problemet, men jeg har en ven som var ude for det samme, hvor harddisken bvare hakkede fuldtændig, man kunne ingenting gøre, han købte en ny hardisk også virkede den igen, jeg tror faktisk at det er harddisken der er brændt sammen, prøv at putte en gammel harddisk ind i din computer, bare for at se om det er problemet!

//Trivial
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:53 #11
Jeg har fixet problemet ..Jeg hev stikkene til mine netkort ud og slukkede for serveren..

Tændte det hele igen satte al DNS op igen og nu kører den som den skal ...
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:54 #12
aneez Fik de 100 Points fordi at jawbreaker  kun kom med en kommentar
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
21. juli 2001 - 22:55 #13
:-(
Avatar billede flyvende_farmor Nybegynder
21. juli 2001 - 22:56 #14
jawbreaker > Ro på :-) Aneez kom også med et mere Uddybet svar
Avatar billede trivial Nybegynder
21. juli 2001 - 22:56 #15
Der var du heldig, hvad hedder din hjemmeside?
Avatar billede jawbreaker Nybegynder
21. juli 2001 - 22:57 #16
Ja JA det var også kun sjov.... jeg er ret ny her, hvad er de der point til???
Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2001 - 00:42 #17
Ja det var din DNS der er skyld i det, jeg har selv problemet med min windows 2000 ;o)