Avatar billede ibtonni Nybegynder
02. juni 2010 - 22:34 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

MS media player

Hej Jeg har et lille problem der irriterer mig. I MS Media player er der en masse ikoner vdr. små videooptagelser fra digital camera - filerne er slettet fra HD, men jeg kan ikke slette ikonerne fra media player/biblioteket hvorfor og gerne hvordan (har prøvet højre klik, slet) men intet sker.
Ib
Avatar billede kimtheman Novice
03. juni 2010 - 00:20 #1
Kan du højreklikke på filen og venstreklik på "Åben filplacering"
Avatar billede ibtonni Nybegynder
03. juni 2010 - 09:36 #2
Ja, jeg kan højreklikke - markere - og venstre klikke på åben filplacering, men intet sker / Ib
Avatar billede kimtheman Novice
03. juni 2010 - 11:50 #3
Hvad så hvis du går ind og laver en ny søgning efter media filer forsvinder de gamle genveje så ikke nu da de ikke er der mere?
Avatar billede ibtonni Nybegynder
03. juni 2010 - 12:02 #4
Hej igen. Så afslører jeg min uvidenhed. Hvordan foretager jeg en søgning ? Har forsøgt lidt af hvert, men kan ikke lige kloges af hvordan / Ib
Avatar billede kimtheman Novice
03. juni 2010 - 23:22 #5
Avatar billede ibtonni Nybegynder
04. juni 2010 - 10:07 #6
Tak for linket. Jeg kunne konstatere at jeg manglede en menulinie, men løsningen blev dog ikke fundet. Jeg er nu af den opfattelse at problemet må findes et andte sted på PCén så jeg siger tak for hjælpen og læg et svar så du kan få dine velfortjente point/ib
Avatar billede kimtheman Novice
04. juni 2010 - 13:47 #7
Hvis det ikke er løst skal jeg jo ikke have point. Kan du ikke afinstallere mediaplayer 11 og installere den igen?
Avatar billede ibtonni Nybegynder
04. juni 2010 - 16:13 #8
Hej jeg har forsøgt flere gange at afinstallere skidtet (Medie player 12) og forsøgt med 11 som systemet ikke vil acceptere, men uden held. Såsnart jeg har geinstalleret kommer alle elementerne igen, selvom jeg har slettet dem i de respektive biblioteker (billeder og video). Jeg synes du skal have point fordi du har forsøgt at hjælpe mig. / Ib
Avatar billede kimtheman Novice
04. juni 2010 - 20:00 #9
Prøv at åben media player og gå op i Funktioner> Indstillinger> Bibliotek> Overvåg mapper> Tryk på Avancerede Indstillinger> Fjern de mapper som du ikke vil have den skal søge efter mediafiler i.
Avatar billede ibtonni Nybegynder
06. juni 2010 - 10:55 #10
Jeg har nu prøvet at slette alle biblioteker, geninstallere o.s.v. resultatet bliver desværre det samme. Jeg er nu af den opfattelse at der ligger en fil et eller andet sted på pcén som jeg ikke kan finde så løsningen bliver nok en "koldstart" af hele systemet.Din ovennævnte beskrivelse stemmer iøvrigt ikke med helt overens med min, men jeg tror ikke det er der problemet er. Endnu engang tak for dit forsøg på at hjælpe mig. / ib
Avatar billede ibtonni Nybegynder
06. juni 2010 - 11:35 #11
Miraklet er sket. Jeg startede op i "fejlfindingstilstand" gjorde intet andet. De slettede filer var væk og da jeg efterfølgende har startet normalt op er de stadig væk. "keine hexserei" Kimtheman husk svar til point. God søndag Ib.
Avatar billede kimtheman Novice
06. juni 2010 - 20:36 #12
Kanon