Avatar billede birgittejensen Nybegynder
21. juli 2001 - 22:20 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Voicechat søges!

Jeg har brug for en web baseret voicechat ligesom Hearme.com hvis nogen kender og kan huske den ... En voicechat hvor folk kan tale sammen og samtidig have et tekst vindue, så man kan skrive, når man ikke taler. Det må ikke være en limit på, hvor mange folk, der kan være i chatten på den samme tid, og den skal ikke være afhængig af at folk skal downloade et program og sætte op en server som fx med Roger Wilco. Hvis nogen kender et link vil jeg blive meget glad, da jeg har søgt og søgt lige siden Hearme.com tog deres servere ned .. eller hvis nogen kan programmere en sådan vil jeg også gerne betale for det. Jeg har fundet nogle filer, men kan ikke finde ud af, hvad der mangler for at få det til at virke :o( Det ser ud til, at der mangler en eller anden form for client. Jeg har uploaded en voicechat på http://www.3dpcgames.com/wa/vchat.html så I kan se, hvad jeg mener. Problemet er bare, at indstallerer vi flere er de alle det samme. Går du ind i en, går du også ind i alle de andre, og det var jo ikke lige det, der var meningen :o) Filerne til denne chat samt et java script kan downloades på http://www.3dpcgames.com/wa/vchat.zip , hvis nogen har lyst til at hjælpe mig lidt :o)
22. juli 2001 - 00:34 #1
Har prøvet at ændre i den side der hedder:
vchat.html

der er en URL der hedder:
http://members.optecs.com/bizcom.asp?distid=3342

Jeg går ud fra at der I har registreret Jer hos optecs??

En mulighed kunne være at ændre de foskellige vchat.html som I har liggende, til f.eks:
http://members.optecs.com/bizcom.asp?distid=3343
http://members.optecs.com/bizcom.asp?distid=3344
ect....

Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. juli 2001 - 02:02 #2
:o) Se .. det er jo hele problemet lol Dette var kun et eksempel på hvad vi mangle .. selve chatten hos optecs har vi bare \"lånt\" *G*
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. juli 2001 - 02:06 #3
Hvis vi skulle købe en voicechat hos optec skal vi betale 50$ OM MÅNEDEN, og det synes jeg er lidt for meget .. Derfor ville jeg lige kigge efter nogle kloge hoveder her først :o)
Avatar billede computerexperten Nybegynder
22. juli 2001 - 19:22 #4
Ja du kan lige tro jeg har en. Programmet hedder paltalk det eneste du skal gøre er at du går ind på http://www.paltalk.com og downloader programmet paltalk når du har gjort det skal du oprette et nick name. Også er det hele klar.

ComputerExperten.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. juli 2001 - 19:50 #5
Jeg kender godt Paltalk .. er det muligt, at \"putte\" det på en webside?
Avatar billede computerexperten Nybegynder
22. juli 2001 - 19:59 #6
Ja det tror jeg men så skal du have fat i HTML koderne.
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. juli 2001 - 20:03 #7
ved ikke hvordan man gør det :o( Jeg er ikke så klog :o)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. juli 2001 - 20:03 #8
Fandt faktisk lige en mere ...
http://www.shqiptaria-chat.com/

de har min chat :o( *G*
Avatar billede computerexperten Nybegynder
22. juli 2001 - 20:05 #9
Leder du efter et voice chat program som man kan sætte ind på sin hjemmeside ?????
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. juli 2001 - 20:08 #10
Jup .. lige some det ovennævnte link .. Ingen brgrænsninger på, hvor mange der kan være i chatten, både text og lyd, på en webside, altid aktiv i modsætning til Paltalk, hvor én, skal åben en gruppe og alle skal tænde deres paltalk ..
Avatar billede computerexperten Nybegynder
22. juli 2001 - 20:09 #11
ok jeg kan prøve at hjælpe dig med at søge hvis det er ok
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
22. juli 2001 - 20:12 #12
Jeg har søgt og søgt og søgt :o( Ind imellem finder jeg en chat som ovenstående ( http://www.shqiptaria-chat.com/ ), men jeg kan aldrig finde en source eller noget som helst andet, som indikerer, hvor de har den fra, hvordan man kan få den eller noget andet :o(
Avatar billede computerexperten Nybegynder
22. juli 2001 - 20:15 #13
hmmmmmmmmmm..............
Avatar billede computerexperten Nybegynder
22. juli 2001 - 20:17 #14
Jeg kan desværre ikke hjælpe men jeg håber at du finder noget !
Avatar billede tcr Nybegynder
06. august 2001 - 03:58 #15
Jaaah, desværre er det et større arbejde. Vil gætte på den vil ryge op i en 20.000 - 30.000 kr i freelance arbejde fra min side... men skriv hvis du er interesseret :o)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
30. august 2001 - 23:00 #16
jeg lukker lige den her ..