Avatar billede casper95 Nybegynder
02. juni 2010 - 17:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Stifinder er holdt op med at fungere

Hejsa.

Jeg har et problem. Jeg kører med Windows 7 64-bit. Når jeg højre klikker på en exe fil så kommer der en boks op hvor der står "Windows stifinder er holdt op med at fungere".

Hvordan ordner jeg dette? Jeg har kørt en chkdsk /r samt en sfc scanning.

Jeg har ikke installeret nye programmer, og den er bare begyndt på det. Håber der er en der kan hjælpe, da jeg ikke har lyst til at geninstallere.

Hvis det gør det lettere, må I meget gerne hjælpe mig via fjernsupport/teamviewer, hvis det gør det lettere :-)
Avatar billede milter Ekspert
02. juni 2010 - 18:45 #1
Har du prøvet en systemgendannelse til en dato, før problemet opstos?

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/products/features/system-restore
Avatar billede casper95 Nybegynder
02. juni 2010 - 19:04 #2
Ja virker ikke :(
Avatar billede milter Ekspert
02. juni 2010 - 19:25 #3
Prøv at kigge på linket herunder. Der kan være mange årsager, men jeg ville starte med det første forslag fra Chief Brody.

http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/w7files/thread/291c0945-c41f-4c8b-bca1-6b6d0836f62a
Avatar billede casper95 Nybegynder
02. juni 2010 - 20:14 #4
Prøvede det og det virker ikke :(
Avatar billede milter Ekspert
02. juni 2010 - 20:33 #5
Prøv at lukke dit antivirusprogram ned og derefter højreklikke filerne.

Er der kun problemer med .exe-filer, og hvad sker der, efter du har fået fejlmeddelelsen?
Avatar billede PcFixer Nybegynder
03. juni 2010 - 09:35 #6
Gen Installere. eller kør Trojanremover og mallwarebyte det retter på de fleste fejl.

:)
17. juli 2010 - 13:02 #7
(Hvad endte denne tråd med ?)
Avatar billede casper95 Nybegynder
17. juli 2010 - 16:57 #8
Jeg har aldrig fundet ud af problemet, opgav bare... Det er alligevel ikke så tit man skal højreklikke på en exe fil... Tager selv pointene da ingen af svarene hjalp. Tak for indsatsen.