Avatar billede nobonu Nybegynder
01. juni 2010 - 20:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

ubuntu 10.04

Hej
Jeg har problemer med grafiken i Ubuntu 10.04 den driver som ubuntu foreslår er ikke god.grafikkortet er et geforce.Pc er en packard bell  5070.jeg har brug for en driver der kan køre i Ubuntu
mhv
Avatar billede bmpi Nybegynder
01. juni 2010 - 21:31 #1
Har du prøvet System>Administration>Hardwaredrivere ?

Hvis ja, hvilket grafikkort har du?
Avatar billede nobonu Nybegynder
02. juni 2010 - 13:21 #2
geforce 6200
Avatar billede nobonu Nybegynder
02. juni 2010 - 13:51 #3
dette skuller vare driver til grafikkortet men jeg kan ikke åbne den /home/jimmy/Hentede filer/NVIDIA-Linux-x86-195.36.24-pkg1.run

Er Linux ikke = Ubuntu ??
Avatar billede zagger Juniormester
02. juni 2010 - 16:29 #4
@nobonu -> Er Linux ikke = Ubuntu.

Både ja og nej. Ubuntu er en linuxdistribution, hvilket vil sige at det er én ud af mange forskellige versioner. Og hver distribution har sin egen måde at håndtere pakker på.

I dit tilfælde kan du prøve denne metode.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=239797
Avatar billede nobonu Nybegynder
02. juni 2010 - 19:27 #5
tak jeg prøver
Avatar billede nobonu Nybegynder
20. september 2010 - 09:56 #6
tak for hjælpe
Avatar billede zagger Juniormester
20. september 2010 - 10:37 #7
Ikke fordi jeg selv samler på point og går så meget op i om jeg får point eller ej. Men det er dårlig stil at tage pointene selv når man har fået hjælp. Det kan godt give bagslag i dine fremtidige tråde.

Bare lige et venligt vink herfra.  ;)

Hvis du er i tvivl om hvordan pointsystemet virker, så kan du læse om det her: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede nobonu Nybegynder
14. november 2010 - 15:13 #8
Når det nu er sådan at adminestrator af siden ber mig om at lukke tråden så er det det jeg gør ons. d. 02. juni 2010 kl. 19:27:15 til  man. d. 20. september 2010 kl. 09:56:42 er jo lang tid hvor jeg ikke har gjort noget aktiv og da jeg ikke kender andre måder af gøre det på så var der sådan beklager!