Avatar billede thomaskrath Nybegynder
01. juni 2010 - 17:07 Der er 1 kommentar

2 netkort 1 pci

Hej.... Jeg er ved at lave et lille firewall (smoothwall) projekt med et via epia en12000eg bundkort. Mit problem er at der er et gigabit netkort onboard og et ledigt pci slot som skal bruges til et netkort mere, men jeg skal have 2 netkort i, så der er 3 i alt.

Jeg har kikket på et raiserkort til pcien (1 pci til 2 pci slots), men har hørt at et pci slot ikke kan klare 2 net kort!!! og der er nogle der siger det kommer an på netkortene, er det rigtigt?? Hvad skal jeg gøre?

Håber på hjælp mvh thomas
Avatar billede aners Nybegynder
01. juni 2010 - 20:58 #1
Ved ikke om du kan købe et riser-kort, men hvad skal du med mere end 2 interfaces? Hvis du absolut VIL have 3, kan du jo smide et USB-baseret netkort i (selvom disse ofte er elendige).