Avatar billede dboy26 Nybegynder
01. juni 2010 - 14:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Valg af bærbar

Hej igen Eksperter..

Mit gamle arbejdsted inden for posten lukker og skal til og rejse fra Ringsted til Kbh hver dag fra august.

Turen bliver med dsb, så for at forsøde min tur derind og hjem vil jeg gerne finde en bærbar.
Havde mest kig efter en lille model (12")men synes man hurtig bliver træt af den lille skærm når man er på nettet.

Har derfor kig på nogle 15,6"
De skal blot bruges til dvd film/net, ingen krævende spil.

De 4 jeg har kig på er valgt ud fra processor/ram og HD kapasitet
Men hvad synes i om dem ?

http://www.edbpriser.dk/Product/Compare.aspx?clist=4189858;639884;4178495;693769
Avatar billede dboy26 Nybegynder
01. juni 2010 - 14:38 #1
evt hvis nogen har andre forslag til bærbar er i velkommen.. prisen må bare ikke overstige 4000,-
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
01. juni 2010 - 15:14 #2
Selvom du ikke er så krævende så er jeg ikke meget for Athlon i bærbare - og SLET ikke meget for Sempron.

Af dem du har valgt er det derfor mest Toshiba Satellite C650-15P der er interessant.

Regner du med at rejse med oplader? for det er ofte på batterilevetiden at der spares når vi er under de magiske 5.000 kroner.
Avatar billede dboy26 Nybegynder
01. juni 2010 - 15:29 #3
Tænkte på og anskaffe en bilader til den, da jeg køre meget lastbil.. så kan den altid få et skud strøm der
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
01. juni 2010 - 15:47 #4
Også en fin ide. Dog ikke altid de lader så hurtigt, men det går nok. Der er jo også stik i nogle af de mere moderne DSB-tog.
Avatar billede dboy26 Nybegynder
01. juni 2010 - 19:22 #5
venter lige en 3-4 dage og kommer der ikke andre gode svar får du point ;-)

Er heller ik selv glad for athlon men synes at sempron havde fået gode anmeldeser, men efter en stationer med AMD Athlon undgår jeg helst Amd. Havde kun set at det var over 2Ghz processor.
Har pentium i min stationer nu på 2,8Ghz og er super glad for den, så det blir da helt klart  Toshiba Satellite C650-15P, hvis ik andre har gode bud.
Avatar billede dboy26 Nybegynder
06. september 2010 - 04:10 #6
Har anskaffet mig en lille 10" gennem mit mobil selskab til 1800 med mobilt bredbånd..
N270 Intel Atom
1GB ram
160 Gb hd
og bat som holder ca 4 timer

der var dog installeret Win XP, så den blev lige formateret og Nyt win7 32 bit ar lagt ind.. Køre perfekt til mit brug.