Avatar billede ftk Nybegynder
21. juli 2001 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Variabler ?

nå jeg loader variabler ind i flash med LoadVariables
loader jeg dem fra felter.php hvad skriver jeg i felter.php for at få 2 variabler loadet ?
Avatar billede Thomas Nybegynder
21. juli 2001 - 21:06 #1
Din php fil skal returnere noget i retning af:
variabel1=indhold&variabel2
Derved vil du i Flash kunne læse indholdet ved blot at checke om variabel1 og variabel2 indeholder data.
Vær opmærksom på at hvis ikke variablerne indeholder data, så kan det være fordi php scriptet ikke har nået at svare endnu - husk at vente på svaret.
Avatar billede ftk Nybegynder
21. juli 2001 - 21:48 #2
Tak ;)
Avatar billede Thomas Nybegynder
21. juli 2001 - 21:50 #3
Det var så lidt!
Evt kunne du lave en dummy variabel til sidst i din streng, og så i et lille frame loop checke om din dummy variabel har fået noget indhold... (o: