Avatar billede 39212 Nybegynder
01. juni 2010 - 01:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Capture screen f.eks. DR TV.

Hvilket program er godt til at optage f.eks DR TV direkte fra computeren, så det er muligt at brænde en DVD derfra?
Dem jeg hidtil har fundet gemmer i AVI eller FLV og efter konvertering til noget brugbart er det en elendig kvalitet der bliver tilbage. Desuden er det meget omstændeligt.
Er der nogen der har en god løsning, ikke for teknisk:)
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2010 - 08:35 #1
Avatar billede 39212 Nybegynder
01. juni 2010 - 12:27 #2
Tak for forslaget. Desværre gemmer Camstudio også i AVI desuden har programmet problemer med at optage lyd, i hvert fald på min computer.
Lyden skal optages direkte,ikke med mikrofon!!
39212
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2010 - 15:56 #3
endnu et

http://all-streaming-media.com/record-video-from-screen/

ellers ligger der nogle her

http://www.freedownloadscenter.com/Search/video_capture.html

hvis du ikke kan bruge noget af det må du vente på en der måske kender et godt et - jeg kiggede mest efter et freware forslag

m.v.h
Avatar billede 39212 Nybegynder
01. juni 2010 - 20:07 #4
Det er jo ikke sådan at blive klar over hvilket der er det bedste og man kan hurtigt købe sig fattig.
Umiddelbart ser VM capture 3.0 rimeligt ud, men er der nogen der har erfaring med dette program eller et andet??
39212
Avatar billede 39212 Nybegynder
03. juni 2010 - 00:34 #5
Det blev et program der hedder:
Replay Video Capture v 3.1
Så jeg vil lukke tråden
Mvh
39212