Avatar billede prof2004 Nybegynder
31. maj 2010 - 12:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problemer med office 2007 installation

Hej,

Håber der er nogen her der kan hjælp.

Jeg har en acer bærebare der var en preinstallerede gratis office 2007, så har jeg installerede en office home edition, den gave mig problemer. Derefter afinstallere jeg dem alle sammen og så installerede forfra office 2007 home edition.

Det der sker nu er at den funger fint hvis jeg opretter ny dokumenter/regneark men ikke hvis jeg skal aflæse min gammel dokumneter som er en blanding af office 2003 og ældre.

Der melder den om den fejl som sikkert mange af jer har set før.
The setup controller har incounterede ....please review the log fil...

Nogen gang så kan den godt åbne den alligvel efter jeg har været igennem en del fejl meddelse... og når det er word dokumenter så siger den nogen gang sådan her: word fandt ulæslige indhold i normal.vil du gendanne indholdet.....

Jeg ringet til microsoft og det siger at det er måske min windows 7 installation fra acer der kunne være problemet!

Så nu er jeg igang med at email og ring til alle mulige steder for at få hjælp!

Hvad er det klogest at gøre her... og jeg er villige til at betale for et par timer.

" det samme setup fungere fint på min tidligere stationære computer med vista.

På forhånd tak.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. maj 2010 - 12:36 #1
Avatar billede prof2004 Nybegynder
31. maj 2010 - 13:25 #2
Ok så langt så godt.

De dokumenter er fra superoffice ver. 4.5 til dem der kender det.
Filerne er gemt på den her måde: navnet0001 og så vider dvs der er tal på dem. Og jeg har lige fjernet de tal fra en fil og den ser ud til at den virker!

Så var skal jeg ændre i min windows eller office indtsillinger så den kan åbne dem frem over?

"Jeg har downloadet den opdatering men det hælper ikke"
Avatar billede prof2004 Nybegynder
02. juni 2010 - 16:59 #3
Jeg tror det er fordi at min windows 7 er 64 bit og derfor den kan ikke finde ud af at åbne word eller excel filer som er gemt med tekst og tal. som navn0001 eller navn0005.

Jeg venter stadigvæk om der er nogen der kan hjælp.
Avatar billede prof2004 Nybegynder
19. september 2010 - 17:23 #4
Jeg har fået hjlælp fra en ven. Han fandt svaret ved et tilfæld.
Jeg skulle bare har sat superoffice til at køre som windows98 eller xp.
Så har havde jeg sparet en to måneders hovedpine!

Hverken superoffice forhandler eller Microsoft kunne svare på min henvendelse.